Färgadelinser..

Jag kan väl inte säga att jag är en storköpare av saker&ting på internet. Blir väl oftast från hm, ellos och de vanliga kedjorna. När jag gick i 9:an var jag besatt av at få bruna ögon. Jag gjorde allt för att få det!

Hittade då på fargadelinser.se som jag även idag är en trogen beställare ifrån. Nu ska jag komma till saken, det har en sån fruktansvärt snabb leverans. Jag beställde mina linser i onsdagsnatt & fick dom på fredagmorgon. Jag älskar när det går fort & sidan är väldigt bra!

En gång så fick jag hem et svart jätte bra nagellack som tack för att jag beställde mycket av dom. (Bara en sån grej gör att man känner sig lite mer än bara en vanlig kund.)

Den här gången fick man med ett smink-kit som innehöll allt man behöver för en bra sminkning,
Fick även med ett bonuskort, när man har köpt 5 st linser så får man de 6:e på köpet.

Alla har sina knep för att få sälja, jag tycker sånna här knep är bra, Fargadelinser är bra.

Kommentarer
Postat av: ...

så snygg i linser iaf brun :D

2008-06-17 @ 11:56:30

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0