Fäärdigt..

Har nyss satt upp blommorna i köket. Blommorna som alla verkligen har  ( från ikea) men jag älskar dom. Nu är det bara gardiner, lampa & blommor som saknas. Målningen är färdig och det känns skönt!

Har varit hos mamma&pappa hela kvällen. Givit studentpaket och ätit mat & jordgubbar. John&jag gick hem när de börjades sjunga kareoke. Har aldrig tyckt det varit roligt & kommer nog aldrig att göra det. Att göra färdig i köket lockade mer..

Imorgon är det 1 månad kvar tills jag fyller år ,då blir det 20-års fest plus inflyttningsfest. Förhoppningsvis ska hela lägenheten vara klar och precis som vi vill ha den. Så i helgen tror jag att vi minsann ska ta tag i hallen, ju snabbare desto bättre!

Imorgon är det jobb på listan, jag klagar inte då vi får 100% OB. Det sitter aldrig fel med lite pengar..

Från och med idag så är indiska min favorit affär. Sprang runt som en toka för att hitta en lykta till mamma. Ingen affär hade eller så var det slut. Tills jag fick idén att springa in på Indiska i hopp om att det skulle finnas där. JA!
Köpte med mig ett blockljus och snäckor som jag pyntade lyktan med. Mamma blev glad = jag blir glad.





Ibland är det bara skrattretande..

Kommentarer
Postat av: Carro

Snygg lykta :) Vart har du köpt den?

Hoppas du haft en bra kväll :)

2008-06-10 @ 22:14:22
URL: http://carolinefredriksson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0