Det slutade i tårar..

Dagen med stort D var det igår för alla vackra studenter. För oss som stod och tittade på vetande att vi aldrig mer kommer att få uppleva studentdagen var det dagen-som-gud-hade-kunnat-glömma.

Nog om bitterhet.. Det var fint&roligt att se studentdagen från en annan vinkel även fast tårarna rann nerför kinderna för både mig&scherling då vi stod där bland folkmassan och såg hur studenterna kastades ut lyckliga och... arbetslösa? :) hihi..

Vidare hem till grannen, wiwi, veronka,veronika och åt mat & tårta i mängder! Hade i mitt bakhuvud hela dagen att ta mig ut på krogen, men med lite närmare eftertanke tog jag mitt pick&pack hem till lägenheten&john parkerade mig i soffan & somnade innan 12. "Man ska ha kul så länge man lever" ..

Imorgon är det sista dagen innan jag går på semester!
wehoou



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0