det ser ut som att..

Hela vardagsrummet är färdigmålat 3 gånger om. JA!! Äntligen får jag hålla på och pyssla med saker i lägenheten som jag tycker om att göra inte gegga ner sig med målarfärg.

Sen har jag även slagit på stort i kväll. Medans färgen höll på och torka sin 2:a gång så passade jag på och gå hem till mor&far och titta på fotboll (?). Tänkte att jag kunde ställa upp för sverige, men till min förvåning (inte) så sög både sverige och matchen. Så med det sagt blir det inget mer fotbollstittande för mig!

Nu strejkar både mina fingrar, rygg & knän så nu blir det sängen för mig. Det bästa av allt är att jag kan ta sovmorgon imorgon utan att känna stress!.. Kan det bli bättre?.


Kommentarer
Postat av: Angelica

I made it :D

2008-06-19 @ 10:22:01
URL: http://angelicapennerdahl.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0