Det närmar sig med stormsteg..

Ledig ledig ledig var min tanke igår om idag. Men så fel jag hade!  Min ledighet tar jag vara på nu på förmiddagen genom att åka ut till valbo & kolla runt samt boka tid hos frissan igen, nu ska jag bli ljusare. Senare ska jag hoppa in och jobba i stan, mot mig vilja. Men vad gör man inte för att vara snäll?.. Snart går jag på semester och då passar de extra slantarna bra i fickan!

Gårdagen på jobbet var kaos. Stod inte still en sekund och tog 5 min lunch för att hinna med allt vi skulle. Men vi hann klart allt och idag börjar Rean. Hoppas att den går bra!

Tjingeling!


Kommentarer
Postat av: Stina

hittade säkert sju par jag ville ha !!!

men det är inte så lätt när stl 36 är för stora

å glappar i hälen : /

2008-06-12 @ 13:35:38
URL: http://stinakampe.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0