bryter ihop..

Nu är det bara klaga-fia som lever för tillfället.. Jag är på väg att bryta ihop, jag har en väldigt känslig mage och antar att det är den som börjar göra sig påmind .. Jag skulle vilja lägga mig i min säng, dra täcket över huvudet och grina som en liten unge..

Idag ställde vi klockan och for iväg till colorama för att inhandla tapeter.. Jag trodde att det skulle bli en lätt match men så fel jag hade.. Blev dock en beställning på tapeter & john stod för valet då jag har förjävligt svårt att bestämma mig.

Vidare till hemtex och ica maxi där vi köpte utomhus möbler till balkongen och sittdynor. Hem och fixade till ute på balkongen bytte om, haffade nico och tog en promenad ner till Forex där vi växlade in våra pengar.

Hem & invigde balkongen med en romantisk middag som bestod av pyttipanna.. haha!

Sen begav vi oss till mamma för att hämta resväska & moppen.. Vidare till Fitt-ettan för att ta tag i städningen. Har gjort ett avbryt för att john skulle klippa sig mitt i allt. Så nu ska jag lugna mina nerver innan vi fortsätter..

Imorgon blir det förhoppningsvis bara att inhandla tapeter & barbordet, tvätta det sista & packa allt som ska med.
Sen ska jag gå på semester på riktigt, det är jag värd..  john också.





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0