Att leva med kartonger..

Igår skedde flytten, smärtfritt. Vi började med de få kartonger vi fått ihop sen fick det bli de stora svarta sopsäckarna. Det tog oss 3 timmar att flytta över allt och nu bor vi med alla kartonger..

Nu får jag äntligen göra som jag vill och Känslan är uunderbar. Att bo i dubbelt så stort ka vara det bästa som hänt mig för tillfället. På torsdag blir det till att måla om i köket! sen hallen, sen vardags rummet. Allt ska bli vitt & ljust med grymt snygga fondväggar till. :)

Ett stort "minus" på det hela är att soffan inte får plats där vi tänkt ha den.. Så nu blir det titt på en ny soffa (YES).
..jag är trött & måste packa upp saker så¨här har jag inte tid att sitta!



Jag&mitt nya ruffs..

Kommentarer
Postat av: Madeleine

Vad fin du blev i håret, kanon :)

2008-06-04 @ 09:28:06
URL: http://scherling.blogg.se
Postat av: Stina

ÄNTLIGEN !!!

Blev ju skitsnygg i barret :D

2008-06-09 @ 23:48:53
URL: http://stinakampe.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0