Tummen upp..

Har varken haft tid eller ork till att sitta vid datorn när det är sånt här underbart fint väder!..
Gårdagen var en kanon dag. Satt och mösdrack här hemma ute på balkongen tog oss ner till brända och avslutade på Hangloose.. Släng dig i väggen sun & spräng dig i bitar goya. Avslutades som alltid på vårt älskade donken..

Var lite orolig för hur jag skulle må idag när jag skulle upp & jobba.. Men jag har inte varit bakfull på hela dagen, pigg som en lärka har jag varit och det kan bero på att kvällen igår var så inihelvete lyckad, tror jag nästan träffade på alla inom min vänskapskrets, gamla som nya!

Jag vill ha mer roliga kvällar!


Kommentarer
Postat av: madde

skönt för dig.. ja har spytt idag..

2008-07-27 @ 19:13:46

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0