Tänk pengar..

Jag måste nog säga att "tänk pengar" är mitt motto..  Varjegång jobbet eller de andra butikerna ringer in och frågar om man kan jobba så är tanken inte "gud,vad jobbigt eller jag som hade bestämt" Då ploppar "tänk pengar" upp i hjärnan och det blir ett glatt ja! ( Med närmare eftertanke kan det nog vara därför jag aldrig säger nej).

Idag har jag tänkt "tänk pengar" hela dagen. Skulle ha varit ledig idag men jobbet behövde folk så jag tackade ja och fick mer pengar i kassan. Vilket jag kan behöva så mycket som jag ska spara ihop till!

I vilket fall som helst är jag hemma nu och ska snart bege mig ut på en långpromenad med nico &mig själv.
Sen ska jag ta tag i disken och det översvämade sovrummet med kläder.



Kommentarer
Postat av: sara

du verkar jobba varenda dag. jämt. all the time.

2008-07-17 @ 14:39:16
URL: http://sara1988.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0