Rubrik..

Städning på g i familjen Andersson/Strandbergs lägenhet.. Ingen av oss vill men vem vill inte ha det städat och snyggt! Har tagit tag i vårat fula sovrum som nu ser lite bättre, toan & vardagrummet är klart & nu väntar bara en timmes lång diskning i köket..

John har tagit paus för att handla lite sallad & frukost medans jag tog en paus och satt mig här.. Om det finns någon där ute som hittar något tråkigare än att diska, kasta då in en kommentar.. För är det något som jag tycker är tråkigt och den mest irriterande göran så är det just att diska...

För övrigt så kom jag sist på minigolfen, men det var väl ingen överraskning...


Kommentarer
Postat av: sara

vart ligger den där minigolf banan? kan inte vara i gävle de där väl..

2008-07-09 @ 00:20:50
URL: http://sara1988.blogg.se/
Postat av: sara

Vilken fin ny header.

2008-07-09 @ 15:16:51
URL: http://sara1988.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0