Nu börjar..

Nu börjar jag blir skapligt rastlös.. Jag har städat undan all disk & kläder samt solat. Promenaden väntar jag med tills det slutat regnat.. Tv:n visar inga bra program och magen är påväg att bli rejält hungig.. Jag har inga grönsaker hemma så att jag kan slänga ihop en sallad. Måste vänta tills Johnpa slutat jobbet kl.9 vilket känns som en evighet då jag absolut inte har någonting alls att göra..

Det är inte roligt att vara ledig själv!
När jag höll på att städa köket så kastade jag ett öga på högen gjord av räkningar och påmindes snabbt om hur jävla mycket pengar man gör av med bara genom att bo...sen ska maten till, kläder ska köpas, bilen ska tankas osv..

Nu kom jag på en sak jag glömt.. att vattna blommorna, yeey

Kommentarer
Postat av: sara

haha, vattna blommorna :)

2008-07-17 @ 18:54:31
URL: http://sara1988.blogg.se/
Postat av: Stina

köp en vetja !!

du borde ha en sån som vi har i salongen !

Med tvätt och tumlare i ett :D

2008-07-17 @ 20:25:17
URL: http://stinakampe.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0