Nu är allt som vanligt..

Hemma efter en väldigt mysig & välbehövd vecka som medfört mer lugn i både kropp & själ. Alla borde unna sig en sån här vecka. Sova, äta, sola, bada, leva livet fullt ut & bara må bra, jävligt bra!

Väl hemma kommer verkligheten tillbaka. John&jag har flängt runt hela dagen & inhandlat saker tills imorgon, satt upp både tavlor, vinställ & klädhängare..Nu hinns det inte med något mer, imorgon blir det endast städning sen inväntan av allt folk! :)

Måste bara slänga in att jag har den bästa och underbaraste familjen i hela världen & jag ska sträva varje dag för att bli minst lika bra som dom. Inatt när vi kom hem hade pappa tapetserat vår fondvägg samt fixat barbordet, gjort fint med glas & johns ölmaskin & handlat frukost som vi skulle ha tills i morse. Mamma hade fixat med fönstren, fixat blommor till krukorna, fixat ljus i ljusstakarna och gjort det allmänt hemtrevligt. PLUS tagit hand om nico och friserat honom. Även idag har alla 3 varit en hjälpande hand i allt som vi fixat i lägenheten. Jag är evigt tacksam & de är guld värda!




Kommentarer
Postat av: Madeleine

Tack för igår :)

2008-07-06 @ 18:10:51
URL: http://scherling.blogg.se/
Postat av: Stina

Åh, välkomna hem : )

2008-07-06 @ 20:09:42
URL: http://stinakampe.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0