Mysdag..

Kvällen har tillbringats nere på stan. Där vi ätit Kycklingsallad, sprungit i alla affärerna samtidigt som vi halvlyssnat på uppträdandena nere på stan.

Idag har jag gjort ett jävla kap. Köpte 1 t.shirt, 1 linne & en kofta. Det bästa av allt var att jag hittade mina älsklingskor från vagabond ( ni vet dom där blommiga?) som jag tänkt köpa gång på gång men aldrig blivigt av. Idag köpte jag hem dom för ynka 175 kr. Taack!

imorgon vankas det utgång! Jag är supersugen & jag hoppas fan i mig att det är bra drag på krogas.. Vilket man inte kan hoppas eftersom det är sista dagarna innan lön..

Nu blir det film för imorgon är det jag som är ledig!


Kommentarer
Postat av: sara

snacka om kap!

2008-07-24 @ 00:06:37
URL: http://sara1988.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0