Morsning..

Idag är vädret fint, igen. Jag jobbar, igen. Måste medge att jag är grymt avundsjuk på alla ni som är lediga och kan ta vara på den här värmen.. Jag får nöja mig med att stå & kolla ut genom fönstret & drömma mig bort i stället!

Igår tog vi jobbarnissar vara på solen lite iaf.. Efter jag slutat åkte vi ut till Trödje-gropen och med oss hade vi kex&ost.. Tanken var den att vi skulle försöka ta oss vårat första dopp för sommaren men vi övervägde att tugga på kex & titta på de andra som badade! Sen tog vi bilen till valbo för att sen krypa ner i sängen & kolla på film!

Idag ska jag jobba sen skynda mig ner på stan för att möta upp de andra. Vi ska kolla på när gibbon uppträder, äta sallad & försöka hitta något fint tills på lördag!

Imorgon är jag leedig.

 

Kommentarer
Postat av: maddelito

vinmustachen

2008-07-30 @ 23:49:00

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0