Ledsen i ögat..

Nu blev jag lite deppig.. Var in & läste carolines blogg om bulgarien.. För er alla där ute förstår jag att ni inte kan förstå hur vi fortfarande, 1 år senare, kan prata om den resan som om det var något så stort.

Resan var underbart jävla rolig. Men det var nog inte resan i sig som var det bästa. Det var hela sommaren & alla vi som delade den sommaren. Vi var sammansvätsade i vårt&torrt.

♦Festerna; Vin, otskrokar & samma låtar.
♦Degkvällarna; ostkrokarna, fantan & en film.
♦Stan (vilket vi var mer än ofta på), skrattanfallen.

Om jag hade haft betald semester & inte haft så mycket med Lägenheten så hade jag tagit med mig Veronika & Caroline på en 3:e bulgarien resa för mig & 2:e för dom. Vi hade haft det så jävla roligt. Jag vågar till&med säga att jag tror vi haft det roligare. Med tankte på alla som vi lärde känna där nere. Vi hade parkerat våra stjärtar på contan & haft en hejdundrans vecka, en vecka som bara vi kan ha..The ladys.

Kommentarer
Postat av: Veronika

saknar det där verkligen, så tråkigt att det inte är som förr! :(

2008-07-08 @ 22:04:55

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0