kurr..

Nu börjar jag bli less.. Varför kan inte vädret hålla i sig och vara fint i en dag åtminstonde? En halv dag, max, är det fint sen ska det regna & åska. Det är tänkt att det ska vara sommar nu & vad jag vet så brukar det sammanfatta sol&bad.
Jag har ärligt talat inte varit i närheten av en strand hemma i sketna Gävle på hela sommaren (?)..

Jag vill kunna planera att efter man slutat jobba kunna ta med sig lite mat, åka ut på något fint ställe vid vattnet och njuta av kvällsolen.. Spela kubb, minigolf eller vad som helst.. Inte som det är nu.. tv:n, soffan & lägenheten..

Förtillfället sitter jag här med skorna på mig medans jag väntar in tiden på att få åka och hämta johnyboy, det kurrar rejält i magen så efter vi kommit hem så blir det till att laga mat i mängder! ..



Ps. BRA SERIE PÅ 4:AN KL.21!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0