Jag livsnjuter..

Har precis kommit hem från solariumet! -Jag vet att det är asfint väder ute & att man lika gärna kan ta på sig bikini & ta vara på den riktiga solen. Men det har inte jag riktigt tid med fast jag skulle vilja.. Ha lovat att ta hand om disken (som jag skrev om i förrgår) sen ska jag hoppa in i duschen, fixa naglarna, benen & håret.

För ikväll är det Brända med alla 3 Dinsko butiker som gäller. Äntligen fint väder & en uteservering! Idag är det sommar på riktigt och vad fanken ska jag ha på mig!?..

För övrigt mår nico dåligt, går & kläcker ur sig vätska lite här&var så han ska jag också passa på och pyssla om!

Nu luktar jag förjäkla mycket stekt-fläsk så ska hoppa in i duschen så jag kommer igåmg med allt annat sen!




Kommentarer
Postat av: Nea

hallå där puman, fin bloggen blev med nya headern :) du och jag har väl lika stora nu? jag tror det faktiskt :)

den 19 juli blir det mys! PUSS

2008-07-10 @ 22:19:54
URL: http://linneagibbs.blogg.se/
Postat av: stina

supersnygg klänning !!!

Är det den från Gina ?? : )

2008-07-11 @ 13:45:03
URL: http://[email protected]

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0