Dagen till ära..

Dagen till ära så är John ledig från sitt jobb & tillbringar den med mig. ( Nåja, sitter & spelar tv-spel med krusse). Men huvusaken är att jag inte sitter här själv på min semester efterom att alla jobbar just den här veckan...

Idag när jag vaknade passade jag på att lägga mig i ett kokande badkar med en massa skum, gjorde ett tappert försök att försöka skrubba bort allt på min kropp som flagnar. Efter det väckte jag john & vi tog oss en promenad till bruno för ett ligg i solariumet. ( om man inte ville tillbak till grekland innan så vill man absolut det nu!!)

Sen gick vi hem & la oss ute i parken så att nico fick springa av sig medans vi låg & halvsov. Nu har vi precis tryck i oss en varsin sallad & snart bege oss till minigolfbanan där jag (förhoppningsvis) vinner! 

På återseende gott folk! 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0