Bryter mot mina regler..

Idag blir det grillmys hemma hos Veronika. Jag bryter mot mina regler om att inte dricka när man jobbar helg. Då jag tycker att det både är respektlöst mot peronal & kunder. Men idag blir det bara några enstaka cider. (förhoppningsvis).

Första dagen på jobbet efter smestern kan jag sammanfatta med några få utvalda ord. Jag är helt borta. Det kändes som om jag var en extrajobbare som inte hade koll på någonting alls.. ?! När jag skulle låsa upp i morse kom jag knappt ihåg koden in. Jag behöver verkligen jobba på mitt minne..

Nej, nu kallar garderoben & sminket.



Kommentarer
Postat av: Stina

man kan ju dricka med måtta ; )

2008-07-13 @ 23:35:25
URL: http://stinakampe.blogg.se/
Postat av: Nea

regler är till för att brytas ;)



kika in på min blogg :-) du kan väl va med ett tag i alla fall?

2008-07-14 @ 11:06:30
URL: http://linneagibbs.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0