Att ha semester..

Att ha semester utan något som helst som bör göras är en otrolig skön känsla. Idag har jag bara njutit (om man tänker bort min magvärk). Jag & syster har suttit av tiden i min & hennes soffa.. Här hemma lekte vi med våra egna ansikten på datorn sen gick vi hem till mamma&pappa, la oss till rätta & glodde på film.

Tanken var att vi skulle tagit en hurtig promenad, men pga min mage & det dåliga vädret låg inte promenaden som pio 1, som ni kanske förstår?

Nu ska jag börja fixa till mig lite för jag & john ska köra kosan ner på stan för att titta på jippot som börjar där kl.. 9?
Antar att det var då det blrjade eftersom jag fick order att vara klar till dess : )

Idag mår jag bra. Har inte varit irriterad på hela dagen & jag känner att livet är värt att leva, trots alla måsten..Det hör till & det är bara för mig att acceptera!

Nu ser jag fram emot Grillning på lördag, den 19 juli, Stinas 18 årsfest & sist men inte mins Larssa!






Haha, här är resultatet. Överpeppad bimbo!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0