20 friska år.

Hallå heej tjena tja!

Nu sitter det inte längre en tonåring bakom datorn och skriver. Oh no! Nu är jag hela 20 år och är på god väg längre in i vuxenlivet.. bra eller dåligt, det återstår att se!

Helgen har varit fullspäckad! I Lördags hade vi vår inflyttningsfest + 20 års fest. Jag tog hit alla girls på kex&ost medans john tog med sig alla boys till fotbollsplanen. Sen sammanstrålade vi alla här längre in på kvällen. Jag får tacka för alla fina presenter och för en rolig kväll!

Jag tackar mig & Emelie som tog tag i städningen (& soffan) efter krogbesöket för igår när jag vaknade var den första tanken hur jag skulle klara att gå upp med en sån fruktansvärd-dunkande-huvudvärk. Med tonvis sprite & 2 alvedon samt tacos hos mamma&pappa blev jag ett snäpp bättre.

Vid 6 rullade släkten in. Det bjöds på många fina & behövliga presenter. Med tanke på ljusnivån som ägde rum så kommer jag inte välja att ha mitt firande dagen efter.

Efter att alla hade åkt hem, tog jag, john & stina bilen ner och mötte upp emelie & andreas. Köpte på oss godis, läsk, hyrde en film & mös ner här framör tv:n.

Tack för helgen alla som var med!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0