tjoppa

nu händer det mycket (och lite här)..
helgen har varit lugn som sören, i fredags var jag bara hemma som sagt i lördags var jag med Madde Och Linnea.. Hyrde två BRA filmer för en gångs skull :) Ett öga var defenetivt bäst och många tankar tillkom.. Kul att se livet ur andra ögon! I söndags sov vi länge, till heeela halv två ( då veronika ringde & väckte oss) med tanke på kvällen/natten innan fick vi sova så länge, jag och linnea satt uppe och pratade om allt & alla tills klockan var fyra och john kom hem, sen fortsatt vi snick snacka till 05.00.. Hela helgen har varit som en enda lååång söndag, skönt att ladda krafterna tills i veckan!

I går var både jag och john ledig, yrade runt på stan heela dagen, letade jeans till mig och saker till hallen. Hem till john och hämta hans bil, hem till mamma & pappa och dumpade ett par skor som jag köpt till syrran, hämtade upp teddan åkte och hämtade linnea, hem till lägenheten och fixade med hallen (done) vidare till madde och martin och tittade på ett öga rött för andra gången.. haha

och idaaag har jag jobbat. hela nio timmar, fötter och huvud gör ont. Skulle ha blivit en lång och skän promenix med madde & linnea men efter jag och madde fått i oss maten och ett hundra tal mackor så föll orken rakt ner på golvet och försvann.. så det SKA bi imorgon efter jag slutat! :)

sitter hos maddisen och väntar på att john ska komma och hämta upp mig sen blir det sängen!

och nu äntligen har jag knäppt bilder på lägenheten som snart kommer upp här, ska "bara" komma ihåg att lägga in bilderna! 

nu ska jag sociala lite innan jag ska dra mig hem till min grynt mjuka och skönaaa säng..
någon som vet vart man kan få tag på ett nummer till ett hund-hem? Jag vill ha en hund, men ingen valp..
och då kan jag lika gärna ta hand om en stackars hund som farit illa.. hojta till om ni vet! 

puss! 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0