slut..

Heelt jävla slut i kroppen och halsen. Har jobbat från 10 till 19.. Känner fortfarande att jag nog borde ligga hemma i sängen och knapra halstabletter och alvedon. Men köpnarkoman som man är behövs pengar..
halsen är rutten, började lite lätt i går kväll att bli hes, imorse när jag vaknade var det sämre och nu kan jag knappt få fram ett ord. (det gör ooont). Passade på att luncha med carro idag, så jag slapp gå och fördriva tiden på stan och köpa ennu mer skit som jag egentligen inte behöver. Så vi gick hem till henne och åt food..

hm..

I förr går köpte jag min bärbara dator, så nu är det bara trådlöst internet som fattas, sen (äntligen) är det klart! :)
igår fick jag raseriutbrott på stackars john som hade lagat mat men tydligen haft i allt jävla starkt som går att få i en köttfärsås och känslig som jag är för stark mat fick jag ryck. rycket resulterade i att jag städade hela våran garderob utan och innan.. (i allt ont kommer också något gott).

och fick en glad nyhet när jag fick chemat idag, ute i valbo. Det är att jag inte alls kommer att jobba 25 timmar i veckan utan mycket mycket mer. Så det tackar vi så hemskt mycket för din sko. Det tråkiga lilla problemet med att jag ska jobba där ute är väl att vi inte har någon bil än så det får bli buss de kommande beckorna, men jag menar har man stått ut i alla dessa år innan man fick körkort så måste man väl stå ut. Det återstår iaf och se hur länge jag klarar det ..

Nu ska jag gosa ner mig med nico och vänta tills Linnea kommer och gör mig sällskap..
tjoppa


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0