pappa är bra rolig..

Ja, verkligen.. Den enda som var lite emot att jag skulle skaffa hund var just pappa.. snälla lilla pappa.
Han var sur, pratade inte så mycket med mig, gick och muttra om att en bil hade varit ett mycket bättre köp..

meen vem har inte varit hos mig sen jag fick lillen, ska kramas pussas och klia hela tiden. och idag när vi kommer hem ja vem möter vi inte då om inte lill pappsen med händerna full av hund mat och hund schampoo. jo, pappa!
nicco är väldigt kräsen av sig så då tyckte pappa lite synd om honom och åkte och köpte god hundmat med kyckling och allt vad det var i sen schampoo tills imorgon när jag ska bada honom!

haha, sån är pappa och har alltid varit..


Kommentarer
Postat av: Ramona

Så nu fick du dig iaf en liten bobby,
fan va härligt. Mycket jobb & massa mys
på vägen :) Såg kort på han på Linneas blogg!

2008-01-15 @ 21:14:25
URL: http://Raamonas.blogg.se
Postat av: Madeleine

Haha, mysig pappa du har :)

2008-01-15 @ 23:48:05
URL: http://scherling.blogg.se
Postat av: aiiifos

Ja, nu äntligen fick jag en liten buse! :)
.. och jag är kär på nytt! helt sjukt söt och världens härligaste personlighet! :)

2008-01-17 @ 09:19:50

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0