och där förvann nico..

Ja, eftersom att jag ligger (sitter vid datorn) och är sjuk så skulle mamma passa på att ta ut Nico med teddy så de båda fick en rejäl promenix.. och eftersom nico gör allt som teddy gör inkluderar det också hans behov..

Mamma gick ner till ängen där vi varit mer än många gånger nu, släpper lös nico och teddy.. ( vi släpper alltid lös dom) och det har alltid gått bra.. tills idag när jag inte var med. Nico strosar runt tittar bak på mamma och teddy och sticker med en jädrans fart iväg, över hela ängen, upp över kullen, över vägen och till mamma&pappas hus..

.. kunde ha gått rikitgt illa! så nu har vi båda lärt oss en läxa. Vi ska inte släppa nico lös..



Kommentarer
Postat av: Carro

Ser att Sofia Andersson är nästa dam att hjälpa mig med min design på min dumma blogg. Den är apful. Please? (Nico-ögon)

2008-01-22 @ 18:24:11
URL: http://carolinea.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0