Nybliven mamma..

Ja nu har jag varit mamma i två hela dagar och hittills känns det kannon bra! :)
Han heter nico & är världens sötaste hund! :)

Var som sagt i väg i söndags morgon, 4 mil utanför uppsala och kollade på den lilla krabaten.
Han är redan två och ett riktigt "mobboffer". Första året blev han iväg skickad till en dam som behandlade honom illa och satt han på ett dagis med 13 st små ungar, han blev av med halva örat.. Efter ett år blev han tillbaka skickad till sitt första hem där han nu bott i 1 år med et massa andra hundar. Tanten som har tagit hand om lillvovvsen men har nu fått canser och lär sälja bort alla hundar..

.. och plötslig händer det. Jag som just förtillfället värkar ha flyt i precis allt. har gått och tjatat nu i snart 2 kanske 3 månader från och till att jag vill ha en lite york. Bestämde mig för att jag inte ville ha en valp då jag inte har den tiden, så jag bestämde mig för attt den skulle vara omkring två år och framförallt en kille annars blir teddy (mammas&pappas hund) tokig eftersom han är som han är i små flickor.. haha

så för precis en vecka sedan satt jag och letade runt på allt och inget för att hitta en söt lite york som inte var valp..
och plötsligt händer det som sagt. kommer in på blocket, klickar in på den här krabaten, 2 årig hund som behöver komma till en familj som inte har andra djur eller barn! perkeeekt! ringer och säger att jag vill ha honom, bestämder att jag ska komma dit på söndag och först kolla på honom..  Jag kom dit, han hoppade upp i min famn i och där blev han min, min lilla nicco..



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0