nu ska jag..

Lördag idag, skönt!   Har jobbat hela veckan så har inte haft tid eller ork till att kika in här och skriva ner några rader.. Men nu är jag ledig fram tills på måndag. Haha vilket är en dag och den dagen är imorgon och då förhoppningsvis kan det ske en stoor förändring i mitt lilla liv.. :)

Bara jobbat 3 timmar idag och det  var skönt. Väl behövligt eftersom jag låg vaken tills kl. var 05.00 "i natt!" eftersom att john varken vet vad passa tider eller dricka lagomt är.. upp & ner i sängen fram och tillbaka på toan..
så nu är jag trött.. väldigt trött.

Skulle möta upp Linnea på stan idag och åka hem med henne efter jag slutat, sprang till cubus där hon var..
Hann bara in innan jag hittade 2 st. 10 minuter och 300 kr fattigare..

Ikväll blir det myskväll hos mig! Med myskväll menar jag då inte med film, godis och dega i soffan..
nej nu ska vi faktikst vara uppfixade och dricka vin, måttligt med vin och bara ha det trevligt utan krogen!
det ser jag verkligen fram emot! :)

puss&trevlig helg! :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0