nu är det bekräftat..

ja, nu är det fan i mig bekräftat. jag har något fel..
jag kan inte, fast jag vill. SPARA mina jävla pengar!

Igår skulle jag in på hm en liten snabbis för att köpa balsam.
ja, det var sagt så. Snabbt in och snabbt ut för att gå tillbaka till jobbet,
Fick med mig örhängen, en tunika och en sjal. (inget balsam).


Idag satt jag som sagt på donken för att slippa gå på stan och hitta något.
Carro började före mig så jag gick sakta men säkert tillbaka till jobbet, men
misstaget jag gör är att jag går igenom hm. Tre skärp åker med hem.
Jag använder inte ens skärp, vad ska jag då med T R E stycken till?

Nu gott folk ska jag göra mig själv en stor tjänst.
av hela min lön ska jag halvera antalet tusenlappar och sätta
in på mitt kapitalkonto! nu, genast!



Träffade Älskade Jennifer idag, du gör mig glad.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0