Lördags mys..

Ja, ennu en helg blir det mys på.. Har ingen ork till att hitta på något annat.
Upp och hoppade kl. 08.00 imorse, drog mig själv till toan och började sminka mig, sen dess har det varit full rulle hela dagen, började jobba kl. 10.. är helt slut i fötter och ögon så ikväll blir det mys och film (butterfly effect) Både linnea och veronika har missat den skit bra filmen, så det ska vi sysselsätta oss med ikväll!

imorgon är jag leeeedig, likaså på måndag!

gårdagen var det jobb, sen hem till Madde&Martin där vi lagade mat (madde). John glodde på sporten och jag stod brevid madde och babblade på.. Maten var god! :) hör och häpna.. jag gick heem, absolut inte själv. Mötte upp veronika.. Och det gick förvånandsvärt fort.. :)

har inget att skriva känner jag.. så hejdå! :)
imorgon har jag varit mamma i en vecka..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0