hej snön, "bara" 2 månader sen..

Jahapp, då var det vinter och vad ska man säga om det.. (suger stenhårt).
Klart det är mysigt med vinter, yesbox! MEN kanske innan jul inte nu när det börjar gå på vår.
Blev glatt överraskad av att nico gillade det så mycket, få oftast s l ä p a honom ut..

Idag har jag jobbat från kl. 12-19. Rätt så seg dag met lite folk. Passade på att städa upp allt i alla reahyllor så det såg okej ut. Efter jag jobbat kilade jag förbi Linnea&Carro som satt och fikade..
 
Hör och hämpa jag och john åt frukost tillsammans för första gången på hmm. en månad?
så jätte ofta kofta träffas vi..

Snaart är det helg, lördag i repris blir det!
jag har inget intressant liv idag, så jag slutar här.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0