gott nytt

ja, det nya året är här och det kom som ett bombnerslag..

I förrgår var det nyår som sagt, alla som var där kan nog säga att det var kaos artat.. (utan att överdriva). Vi började kvällen med att vara hemma hos mig och john. Mös lite & fixade oss. Tog en taxi till madde&martin vid 6 och sen vidare. Lagade mat, skrattade och drack! En vind vände allt och det blev kaos. Alla som delade nyåret med mig tyckte nog att det var det värsta nyåret någonsin. Men jag kan inte hålla med. Det var bra, allt var bra. Nu vet alla och min klump i hjärtat är borta. Jag vill inte titta tillbaka på 2007 och veta att allt inte var sagt .. Nu är det 2008 och det ska verkligen bli bra. Det kommer bli bra.. Jag delar lägenhet med john, jag har fått jobb och vi är på väg mot sommaren, jag fyller 20 år.

Igår var det en mysig dag, jag och john var glada hela dagen.. flummade och myste mes hela tidend sega som vi var! Veronika tittade in och spelade tecken 5 med mig, madde och martin kom lite senare och sist med inte minst ( jo, hon är minst, men var tyst om det) Linnea.. Vi flottade pizza, kebab, kebabtallrik hyrde 2 värdelösa filmer och myste ner oss alla i våran nuuu stora soffa! :)

idag har jag och john skaffat oss vuxenpoäng.. Vi tog tag lite i vårat slappa liv, åkte iväg till gavlegårdarna och lämnade in kontraktet som vi inte gjort ( skulle vara inne för 2 månader sedan). sen storhandlade vi. så nu har vi mat för 2 veckor framåt! fixat övre pengar till olika konton och gått med i handels!




I mina ögon var du en av mina närmaste..

Kommentarer
Postat av: Nea

Men tror du inte jag ser, hahahaha!

2008-01-04 @ 19:38:35
URL: http://linneagibbs.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0