God kväll..

God kväll alla snälla..

Här sitter jag och håller på och somnar (nicco ligger brevid och små snarkar).
Har inte klagat eller kännt mig trött sen jag började jobba inne i stan, men idag var det väldigt segt.
Jag är så trött, vet inte vad det beror på.. Har varit seg hela dagen.

Innan jag åkte till jobbet passade jag på att gå till mamma & pappa så nicco fick leka av sig med teddan och jävlar vad dom lekte. Nicco som för övrigt är väldigt lugn fick ett väldigt ryck, sprang runt och bossade mest hela tiden. Skönt att veta att han gjorde av med lite energi innan han skulle få vara själv i några timmar..

IMORGON är jag ledig och likaså på torsdag.. det ska bli såååå skönt!
inte varit riktigt ledig på över en vecka nu. så dom här två dagarna ska jag bara njuta! Ska passa på att tvätta-borsta-klippa lillbusen imorgon också så han blir fin när veronika och caroline kommer på besök!
skulle ha jobbat den här helgen men jobbarkompisen ville byta helg med mig så slipper även jobba den här helgen.. Ledig 2 dagar jobbar 1 och ledig 2 dagar till. KAN INTE BLI BÄTTRE.

Nu ska jag göra mig klar för tv:n och alla program! tjohej..



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0