Första dagen..

Yes, idag var det första dagen på Din sko inne i stan.. Ska tillbringa min första månad där sen fortsätter jag i valbo! :) Det var roligare än vad jag trott att jobba inne i stan, ett jädrans temo och en massa ansikten man kände igen och det är alltid trevligt!

John jobbar och jag är trött, så jag har bara tillbringat kvällen med mamma pappa & en massa god mat!
imorgon ska jag bara jobba 4 timmar vilket ska bli jäätte skönt. Sen ska jag vara med linnea & maddisen.
kanske hyra en ennu dåligare film än de förra? .. den som lever få se :)

Kommentarer
Postat av: Nea

det är jag som är linnea, om det är någon som undrar! hahaha

2008-01-05 @ 16:22:47
URL: http://linneagibbs.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0