Festlördag..

Idag är dagen jag väntat på..

Idag är dagen då jag sofia ska dricka ett antal glas vin, bli riktigt glad och sådär puckad som jag blir när jag tycker att livet leker. Idag är en perfekt dag att supa till på. Jag mår bra, jag är glad. Det viktigaste av allt är ju som sagt vilka man är med och jag tvivlar inte en sekund på att mitt umgänge kommer vara det bästa idag! Mysdricka hos mig, sen på inflyttningsfest, orkar benen håll upp så blir det även krogen efter det! :)

synd att veronika inte kunde "delta" i våran flippaar kväll.. 
(Ikväll flippar vi, ikväll super vi ner oss)


SKÅL FÖR DEN SOM TÅL!
( jag är lite övertaggad ser jag)..















.. alla som känner mig vet kanske hur kvällen kommer sluta


Kommentarer
Postat av: Carro

Ja du vet hur vi gör de.. Har du vart där så vet du hur vi gör :) Sunny beach sunny beach!
Ja, ikväll ska vi flippa. Såå najs !

2008-01-26 @ 15:37:27
URL: http://carolinea.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0