En sjukt tråkig..

Idag är jag ledig, men inte pågrund av att jag äär ledig utan för att jag är sjuk. I förrgår började huvudet värka, igår låg jag som en död sill i sängen och sov bort hela dagen och idag är jag lite piggare med endå jävligt seg. Så därför mina vänner är det här den tråkigaste dagen i mitt 19 års långa liv.

Jag är för pigg för att ligga i sängen eller i soffan och titta på tv, jag är för seg för att orka gå ut och röra på mig eller jobba.. så därför blir jag väl stenad här framför datorn tills john slutar!

Har iaf orkat tagit mig upp och ut med Nico, släppte han lös på en äng så han fick springa av sig medans jag stod och huttrade sönder, ni som inte varit ut har missat stormen där ute. (?)

Idag äntligen ska jag ta mig ut till valbo och titta ut en bärbar dator.. Kommer inte mer lägligt!
och ikväll, vad gör jag dåå? John är på träning så jag blir själv, rastlös och ensam.

För övrigt så ser nico upp till Teddy. Äter teddy, äter nico. Kissar teddy, kissar nico. skäller, teddy skäller nico. osv osv.. det är roligt att se..

imorgon är det jobb, (hoppas jag mår bättre) jobbar bara 4 timmar så det är väldigt skönt.
jobb på torsdag och fredag med sen ledig hela helgen! :)

störd dag i vårvik.. :)



 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0