En kväll att minnas..

Ja, jäklar du vad vi flippade i lördags! Hels sjukt kul och full.
Det här var verkligen en kväll att minnas. Folket ramlade in vid 7-8 och panikslagen över att vi inte börjat dricka än ( hade bestämd mig för att det skulle bli en tidig fylla). Är jag på flicksen som en hök för att få dom att dricka. Tror jag lyckades? :) Vi sjöng, fjantade och spelade kort. Vi fick idén att gå når på stan ( bad idé). Svängde in på interpool och hade svepar tävling med Linnea, vidare iväg till hang loose ( vilken tid kom vi in?), det är konstaterat nu, man måste ljuga för att komma (in) någonstans här i världen. Kul hade vi och som alltid slutade kvällen på donken, vårat kära fetto ställe. haha! Tror jag talar för alla när jag säger, ALDRIG MER PUMPS..

Gårdagen var h e m s k. Av lördagens blandning av alkohol så mådde varken magen, huvudet eller fötterna bra.
Jag blev sängliggande ända fram till 4-5 på eftermiddagen och det värsta av allt var att jag under timmarna i sängen verkligen tyckte så synd om mig själv och mitt jävla kuk huvud så jag grinade 2 grr.

Jag är mer än glad idag att jag har världens bästa john som alltid ställer upp på mig, fast jag egentligen får skylla mig själv. Jag fick allt serverat igår och det är jag evigt tacksam över!

Idag är jag ledig och ska vara riktigt jävla ledig. Har städat undan hemma efter i helgen och nu ska jag bara sitta här och dega tills john kommer hem!

puss & hej, jävligt trevlig helg!

Kommentarer
Postat av: Nea

Ja visst fan kommer vi minnas denna kväll! ojojoj!! :D och jaaaa, vi ljög ;) klockrena!

2008-01-28 @ 13:35:33
URL: http://linneagibbs.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0