En hemmakväll..

Ja, en hemma kväll var mycket mycket behövligt efter det här veckan.. Har fortfarande inte lyckats bli frisk än (Inte för att jag har försökt heller) men det brukar ge med sig av sig själv. men nej, rösten är så gott som borta nu. så därför blev mitt val att stanna inne en fredagskväll när jag nu för tillfället kunde ha varit glad & full.

Dagen har varit mer än jobbig, löning och fredag. Det var varit tusen miljoner folk, dumma som roliga..
Lunchen blev på donken med Carro och Linnea. Har betsämt mig för att bara äta flott mat på löningsdagen ( helgen) så, så fick det bli idag.

Har bara varit hemma hos mamma och pappa ikväll och tittat på tv. John jobbar ihjäl sig som vanlig.
så då passade jag på att umgås med familjen och det har varit skönt! nyss varit ute och gått sista svängen med nico och nu ska jag om 5, 10, 15 min krypa ner i sängen för att sova länge som sören..


Ett stort tack till caroline Asplund som så snällt besökt mig hmm, får se nu 1,2,3,4 och 5 gånger idag på jobbet!


gutt natt*

Kommentarer
Postat av: Carro

Haha ! Varsegod så jäkla mycket. Jag hoppas du uppskattar mina beundransvärda besök på ditt jobb. Och skorna kunde inte göra mig mer lycklig igår. Inte skitsämst att ha en kompis som jobbar på Din sko heller :)
Har försökt få tag på dig hela morgonen jänta.. var äär du?

2008-01-26 @ 13:36:43
URL: http://carolinea.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0