tänk om..

Ja, jag kan inte sluta leka med tanken "tänk om"..

Tänk om mamma och pappa inte hade envisats med att jag skulle gå på den lodigaste skolan i gävle, steneberg. Tänk om vi hade fått villan ute i bomhus som jag stred och skrek om att jag ville ha.. Tänk om det hade funnits plats på lillhagsskolan när jag ville bli förflyttad i 7:an..Så att jag hade sluppit gå hela tre år på en ströd skola och bli lite halv törd i sättet..Tänk om jag inte hade blivigt behandlad som jag blivigt av en del idioter till pojkvänner..

Tänk om jag hade jobbat lite hårdare i skolan och kommit in i sundsvall på frisör (inget jag vill bli nu).
och tänk om jag hade tackat jag och inte nej till medialinjen, då hade jag varit grym på det jag älskar, knäppa kort..
Tänk om jag inte valt mitt sistahandsval, handelsprogrammet.. Om inte mamma hade tjatat på mig om att fråga om en praktikplats i tid som sen ledde till mitt nuvarande jobb, tänk om jag inte hade varit så kräsen på lägenheter..och om jag inte var en sån inpuls-person..

Ja, tänk om.. om allt det här inte hade fallit på plats.. Så hade jag inte varit jag.. Jag kanske hade flyttat hundra mil härifrån, jag hade defenetivt inte haft de vänner eller john.. jag hade heller inte jobbat med det jag jobbar med eller bor där jag bor... ja, tänk om..

Kommentarer
Postat av: maddelito

Du tänker för mycket fialia :)

2008-02-16 @ 11:25:50

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0