rubriken skapar intresse?

Ja, det är självfallet att den gör..

Godmorgon! Idag är det min lediga dag men som de flesta andra lediga dagar kan jag inte sova länge.
Så här sitter jag medans John och till&med lill nico ligger i sängen och sover..

Idag ska jag ner på stan med Linnea, Madde & Caroline. Vi ska försöka hitta något att ha på oss ikväll. För som sagt ikväll blir det en lördag i repris sen förra helgen! Vilket jag inte tvivlar på :)

Ska hinna ( orka) ta mig ner till tvättstugan idag och kolla läget om det finns någon jävla tid.

Jag är hungrig som ett aaas. Men ett hopp om att det finns frukost är ett hopp om att jag skulle vakna med 1 miljon i sängen i morgon. Så för att få mat i magen måste jag ta mig till ica, viket tar emot enormt!  .. är nog till&med för hungrig för det.

Skepp o hojj..



Nico ser läskig ut, jaa.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0