Redbull vs reebok

ja, så sant som det är sagt..

Igår när jag jobbade kom det fram en såndär skitsöt unge. Hon hade långt blont hår, en söt rosa mössa som passade in med hennes jacka och skor. Hon gick inte till avdelningen "barn" nej nej. Hon gick raka vägen till dam och till första bordet där det står sportskor. Precis där jag står och plockar lite..

Hon står och tittar ut varje sko med olika uttryck sen säger hon..

- Vad kostar dom här redbullen?

( ja, hon menade mycket riktigt de vita reebok skorna som hon höll i handen)

jag kunde inte mer än att spela med, så jag sa att dom kostade 700 kr och drog till med ett fint leende :)
och hon svarade glatt;

- det ska jag säga till min mamma, väldigt fina redbull.. hejdåå

sötmaja..

image60

Kommentarer
Postat av: sara

haha
vad bra då;)

2008-02-07 @ 20:49:42
URL: http://saraiss.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0