okej, jag har hajjat..

om det nu finns någon där uppe i himmelen som lever och bestämmer vad som ska ske så har han gjort klart för mig att vi inte är något radapar..

de senaste dagarna har de mesta inte går som på räls.. Han har bestämt att jag inte ska tåla mina p-piller, jag blir en helt annan människa. Han ska dessutom lura oss med att spisen är sönder, fast det inte var så! Det var någon som hade varit så rolig att fifflad med den lilla barnsäkra knappen. (gubben blev nog skapligt less när han stod med alla slags verktyg kl. 08.30 för att fixa en spis som inte var i närheten av sönder).

Han där uppe har också bestämt att det inte får lysa i vårat kylskåp.. (han kankse tycker att vi äter för mycket?).. och inte nog med att vi inte ska få se vad vi plockar ur kylskåpet så har han även bestämt att vi ska få sitta i mörkret på toa och göra våra behov samt gjort att nico skäller och morrar på nätterna åt tomma intet ...

OCH även klart och tydligt visat att det minsann inte ska vara finväder när jag är ledig, nej nej då ska det blåsa apa så att skallen ramlar av.. ( jag var ledig igår)..

om du nu finns, vad har jag gjort dig din apa?






Nu kallar jobbet, ni som är ledig njut bara njuut..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0