och plötsligt stannade..

God kväll mina damer och herrar!
idag har det varit full rulle hela dagen! Jag ställde kl. på 10 för att hinna duscha, städa undan och fördela tvätten som skulle tvättas idag innan vi skulle till Mamma&pappa för att äta mat. Efter maten blev jag helt slut ( måste varit av all städning) så jag la mig en kvart för att vila, men lyckas somna av. Sköönt. Vaknade kl. halv tre så då vart det lite brått eftersom jag började jobba kl. tre idag! slutade 20. så fort hem och ihop och in med tvätten, john hade redan hunnit tvätta två tvättar redam tack&bock. Men vid tio sa tvätt&torktummlaren god natt.

så nu är två tvättar torr och fin, två tvättar dyngsur och en tvätt som inte ens blev en tvätt eftersom vi inte hann..
nu ska jag kolla på tv..


Kommentarer
Postat av: johanna

åh det där är så dryyygt! blev så för mig för ett tag sen oxå!

2008-02-07 @ 22:14:46
URL: http://[email protected]

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0