Nu har jag bestämt mig..

Hej alla glada, arga, sura, irriterade, kissnödiga, lata, pigga, fula & fina männsikor..
hur är det med eer?

Men mig är det bra efter att ha jobbat 10 timmar idag.. Jag är jätte pigg & lider av rastlöshet utav att inte stått el. suttit still på hela dagen. Men hallå det är skönt. Jag är inte trött (grattis fia 4 år)..

Idag är jag på ett humör som nog dom flesta inte känner till.. förutom ni som stått ut med mig längre tider..
jag är sådär jätte dryg, skrattig och är-kapabel-till-att-skämma-ut-mig-hur-mycket-som-helst ( utan att det rör mig i ryggen). JAJJEMEEEN!

och imorgon gott folk, det är då det händer.. (trummvirvlar) det är verkligen så att det händer en mycket rolig sak imorgon och jag vet att ni är jätte nyfikna på vad denna jätte roliga sak är.. Padaaaaaa, jag är ledig! Roligt va?
( det tycker jag ) :) jag ska shoppa pytte lite, hittat en tröja på bikbok som jag är kär i, så den ska jag unna mig sådär jätte fint bara för att det snaart är 2 hela veckor sedan jag senast gjorde det.

Vill ni veta en annan sak som är väldigt sant.. Det är att på ett helt år mina kära vänner och ovänner så får man lön, men endast 12 gånger.. Så kasst, visst? 12 enstaka gånger och på de 12 gångerna ska man hitta spara lite också..

Nu ska jag kolla upp vart man kan ta bort sin tatuering. jag vill inte ha min så den ska bort.. Vet någon skulle jag uppskatta att ni berättar det för mig? :)

och nuuu ska jag kanske komma till det som inlägget skulle handla om.
Jag har nämligen bestämt mig att efter ungefär 2 månaders tänkande SKA jag göra en avfärgning och färga tillbaka till den färg som jag hade förra året. Och jag ska också slå på stort och göra en rejäl kapning av min kaluffs.. ( tjejen här har inte klippt sig på 2 år). så nu är det dags!

Skutt & hej, en väldigt trevlig tjej.. haha



image68


Kommentarer
Postat av: Carro

Du är iiiinte klok.

2008-02-12 @ 21:18:12
URL: http://carolinea.blogg.se
Postat av: sara

du ska inte bli ljus :P

2008-02-13 @ 22:37:54
URL: http://saraiss.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0