nu är det nära..



Tjena mitt bena!


Äntligen den efterlängtande fredagen. Klockan ringde kl. 08.30 upp och hoppade (drog mig) från sängen,slängde en blick till fönstret och där försvann min förhoppning om en bra dag. Sminket blev fel,frukosten smakade bajs, promenaden med nico gjorde mina fötter blöta, snön på bilen gjorde mig 5 minuter försenad..

Seen gott folk har dagen bara rullat på.. Kom till jobbet 10.05, började med att stå, stog lite till och lite ennu mer.. Gick och hämtade posten, drog ut alla vagnar med alla varor, packade upp, märkte om, fixade på lagret.. Fick beslut ångest 40 gånger om vilka skor jag skulle skriva upp som personal skor och vilka jag själv skulle köpa.

Klockan slår 14.30 jag traskar in och trycker i min 2 power pan ( fett med fibrer) går iväg till Lindex sätter mig på en pall och ser på när madde galgar underkläder en timme, kommer tillbaka efter lunchen men nu med NOLL ork eller lust så bestämmer mig för att gå hem en timme tidigare..

Åker hem vid 17, av med smink på med nytt, byter kläder sen bär det av till Kungshallen med john plus hans familj, välkomnar hem anna som varit i thailand 4 ½ månad.. ( inte alls brun).. Äter skit god mat som var kyglingfilé och klyftisar.. Efter maten har satt sig fint i magen så åker vi till strömsbro och tittar vad anna köpt med sig hem, jag fick en klocka och en bikini.. taack!

Hem, ut med allt i garderoben fixat och donat och nu för någon halv timme blev det klart.. Nu har vi äntligen ¨fått upp alla hyllor så at vi slipper ha kläderna på golvet!..

där har ni min dag i minsta lilla detalj, välkommen till min vardag!
Nu är det nära innan jag ramlar ihop av trötthet så godnatt allt folk!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0