Mysfredag!

ja, idag äntligen är det fredag och äntligen ska vi bara ligga hemma i soffan, äta god mat och titta på någon (förhoppningsvis) bra film! Ska snart ta tag i maten, ska laga kycklingfilé och hasselbakspotatis!

igår var gibbson här med mig och vi åååt jätte nyttigt! tonfisk sallad med citron, ägg och keso! nästan så att jag fortfarande är sugen på det ( nästan)..

Idag var "första" dagen på Din sko i valbo. Nu är jagdär för att stanna.. lite tråkigt för jag trivdes jätte bra i stan med.
man kom fortare till jobbet, och slutade betydlig tidigare.. men och andra sidan får man mer pengar i valbo. Vilket jag behöver! :)

nu ska jag laga maat, det kurrar i kistan!

Kommentarer
Postat av: Carro

Det blidde shortsen idag :) very funny! Hittade du nått?
Ja längtar till att bli full imorgon. Hoppas du också gör det.

2008-02-01 @ 18:45:52
URL: http://carolinea.blogg.se
Postat av: aiiifos

jaså, blev det dom endå:) jag köpte bara jeansen som jag redan lagt undan i stan! hoppas på mer fynd imorgon! jag längtar med :P

2008-02-01 @ 19:40:56

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0