löneförhöjning

Nu var det tonfisk här. Jag och Linnea har haft våran tonfisksallands kväll ikväll. Precis ätit upp allt och det var skit gott! :) Innan den goda salladen så har jag jobbat hela dagen och stått i.. Har faktikst varit riktigt duktig, jag har (utan någon tillsägelse) börjat fixa inne på lagret, fixa till alla kartonger så det står i ordning så att man hittar lättare där. ska fortsätta med resten imorgon! :)

Och en sak till, jag har fått löneförhöjning! wowooo..
Inte bara en krona utan hela 7 kronor! det ni, tänka sig hur glad man kan bli av 7 hela kronor :)

Mika - happy ending .. Min nya favorit, ladda ner & njut ( det gör jag).



 


Yummmmi..

Kommentarer
Postat av: sara

de där såg ju riktigt gott ut ;D

2008-02-07 @ 14:39:01
URL: http://saraiss.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0