Lager 157

Here we come..
Idag är det en ledig dag för både oss jobbande och studerande. Vad passar inte bättre som att samla ihop lill-gänget och dra till Lager 157. Kläder, kläder, kläder.. (jag som ska spara pengar).  Har varit där två gånger tidigare första gången var det inte alls mycket att vara glad över, andra gången blev det 4 önskvärda plagg.. så nu hoppas jag för min egen del att det finns fina kläder även denna gång medans jag hoppas för mina pengars skull att det inte finns ett skit! :)

Ikväll blir det utgång men dock lugn då jag börjar jobba kl. 10 imorgon.. Vi ska på Hartan som har premiär ikväll för onsdagar.. Så det ska bli spänande och se vad det är :)


Dilemma... Vi har blivigt erbjuden att ta en lägenhet inne i stan på staketgatan, fortfarande en 1:a men tusen gånger större! Jag vet i n t e alls vad jag vill.. Jag älskar våran lägenhet som vi bor i nu fast att den inte ligger på världens bästa ställe, jag har alltid sagt att jag vill bo mitt i smeten men vill jag verkligen det?

Vi får åka dit och kolla på den, syna den riktigt noga och se nhem och prata igenom det ..

nu ska jag ut med lillnico som tydligen inte har kunnat hålla tätt i natt..
Ha en trevllig dag, för det ska jag ha! :)




Kommentarer
Postat av: Elvira

Var det något snyggt där?

2008-02-27 @ 09:05:35
URL: http://kassidy.blogg.se
Postat av: Stina

jag gillar inte lager 157.. där har dom bara kopior ju.. inge kul att lägga ut flera hundra (ca800) på ett par jeans som ändå är kopia.. men hoppas du hittade nått snyggt iaf!

2008-02-27 @ 09:08:37
URL: http://justanotherlife.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0