Jag har fått fiskar..

Hej på er där ute i mörkret!

Här sitter jag framför dumburken ( ja den är dum, den krånglar rätt så mycket).
Idag har det ju som sagt varit min lediga dag. Hade planerat att inte göra så mycket alls..

MEN det haf vi gjort, Vi har varit på ikea och köpt en lampa till hallen och en till spegel.
Kikade förbi en snabbis på köpcentrumet och hem följde tröjan från Bikbok och två svarta ljusstakar från hemtex
(70% där nu).

Lampan är på plats och lika så två stycken svarta hyllor ovanför sängen (ääntligen).. Spegeln får vänta tills imorgon då vi saknar skruvar..

John är på match nu och mamma & pappa har precis gått sin väg.. De kom förbi för att lämna en liten för tidig alla hjärtans dag present, godis, presentkort & guldfiskar. haha! Guldfiskarna är på en dvd som visas upp på tv:n med mysig musik. Fick en lika dan i julas men då med temat julbrasa.. Väldigt mysiga :)

Nu ska jag vara den duktiga för en gångs skull.. Jag ska överraska med nystädat i hela lägenheten till johnpa kommer hem..

( jag ursäktar hur jag skriver. ingenting sitter ihop och allt är rätt så värdelöst att läsa, meen så är jag).

Här är mina firrar.
.

Kommentarer
Postat av: sara

haha nu slipper du ju mata iaf :D

2008-02-13 @ 22:36:07
URL: http://saraiss.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0