jag blir rädd..

ja, jag blir väldigt rädd när något sånt här händer.. När männsikor som man tror ska vara tillsammans hela livet ut helt plötsligt bryter upp.. Och av vilken anledning, att de inte har något gemensamt..

Jag blir rädd, vill inte att det ska hända mig.. Vill inte gå igenom det som du just nu får göra..De tankarna har hängt över mig hela helgen.. Man kan aldig vara säker, saker kan ske och allt kan vara över på en natt!

Jag vill kunna känna mig säker, kunna planera saker och ting som kanske händer om 1, 2 år.. kunna veta att det kommer vara vi, kunna drömma mig bort mot våran framtid .. Jag vill kunna säga att " det alltid ska vara vi"..

MEN det är svårt, när de man absolut inte tror ska bryta upp gör det.. De man trodde skulle gå i graven tillsammans nu inte längre är ett par..


Jag vill inte ändra på något i mitt liv, jag vill att det varar.. varar livet ut!

Kommentarer
Postat av: Sabina

Jo, tänk om man kunde få känna sig säker. Men som du skriver, det kan man inte. För allt kan förändras så snabbt :/

2008-02-25 @ 17:46:12
URL: http://sabinaal.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0