impuls fia har varit framme..

Ja, idag har fia-impuls varit framme..Vet inte om det är bra eller inte men det visar sig väl med tiden..
Imorse när vi vaknat till liv fick jag en tanke om att ta ut min percing i en av de två små ärtorna jag äger. vet inte var tanken kom ifrån egentligen eftersom jag varken stört mig på den eller har ont av det.. Men tanken kom upp och det fick bli till att ta ut den. Från sängen till toan och ett tappert försök att försöka ta ut den.. ( jaaa försöka).

Började lite lätt med att försöka ta ut den på de vanliga sättet men efter att det inte funkade fick det bli en tång och john till hjälp.. efter 30 minuter och en rätt så pinad tutte så lyckades vi få av och ut med staven..

så det var de, impulslottan och en percing mindre..

Kommentarer
Postat av: Carro

menduuurååå... haha !
why? fia.. why?

2008-02-17 @ 13:13:21
URL: http://carolinea.blogg.se
Postat av: Carro

haha klar som fan du saknar deeee!
och ja saknar dig tammefan. när vill du vara med mig? nana nininananoo..

2008-02-18 @ 22:47:44
URL: http://carolinea.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0